NOSALTRES

Què fem

Oferim programes per a millorar els equips de treball, el clima laboral i el benestar dels teus treballadors.

Atavic us proposa millorar el benestar i la salut de les persones, desenvolupant la calma i l’auto observació individual, i capacitant a les persones perquè prenguin consciència d’on só. I així poder desenvolupar després dinàmiques de grup que millorin el clima laboral i el treball en equip, millorant a l’hora els resultats de l’empresa.

Qui som

Som professionals amb una dilatada experiència en el món empresarial, al servei de les persones i les organitzacions. El nostre objectiu és acompanyar i guiar els processos de canvi cap a una millora, primer personal i després grupal, que porti a una millor comunicació, cohesió, integració i desenvolupament de l’equip, a favor del benestar corporatiu.

ATAVIC - Equip

Anna Margenat Arxé

Llicenciada en Enginyeria Agrònoma per la Universitat de Lleida. Estudis de Naturopatia i Medicina Tradicional Xinesa (MTX) a l’Institut de Formació Professional Sanitària Roger de Llúria i l’Escola de MTX Li Ping de Barcelona. Monitora Terapeuta de Txi kung acreditada per Neus Pintat Mateu i amb estudis complementaris a l’Institut Internacional de Qi Gong i l’Institut de Qi Gong de Barcelona.

Vaig descobrir el Txi Kung i la MTX l’any 2007 i des de llavors m’ha ajudat a conèixer-me i a entendre més fàcilment i acceptar el que passa al meu voltant. Vaig treballar durant molts anys en el sector de la construcció. Vaig tenir la sort de poder practicar Txi Kung en els llargs anys de la crisis immobiliària que em va permetre afrontar, dia a dia, les enormes dificultats que suposà amb la màxima enteresa possible.

Actualment combino la consulta de MTX amb les classes de Txi Kung i les col·laboracions amb les empreses. Treballo amb grups de malalts neurològics i persones afectades per la fatiga crònica i fibromiàlgia, entre d’altres.

Amb el Txi Kung he descobert el món apassionant de la MTX i el Taoisme i he pogut trobar el meu camí de vida, tant professional com personalment que em permet realitzar-me com a persona.

Gemma Gaseni

Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona, Màster en Dret per l’ISDE, Institut Superior de Dret i Empresa, Màster en Gestió de Recursos Humans per la Universitat Pompeu Fabra. Llicenciatura en Psicologia (en curs). Professora de Ioga certificada per l’A.E.P.Y. (Associació Espanyola de Practicants de Ioga, Organisme de la Unió Europea i habilitada pel Consell Català de l’Esport.

Malgrat que va estudia dret i el va exercí durant 10 anys, sempre va saber que no era la seva vocació, i gràcies a una lesió d’esquena, va començar a practicar ioga, d’això ja fa uns quants anys, i a poc a poc va anar profunditzant en l’estudi i la filosofia del Ioga. Després aprofitant el naixement dels seus fills, va redirigir la seva vida cap a on realment sentia la seva vocació. Amb el Ioga va sentí que creixia i va sentir que aportava alguna cosa de gran valor a els demes. Ha treballat en els últims 10 anys impartint classes de Ioga i relaxació a tot tipus de grups, i en especial en el món de l’educació abordant a través de la respiració conscient i la relaxació la cohesió de grups.

El Ioga em va proporcionar, a més d’una esquena saludable, una connexió profunda amb el meu cos, i alguna cosa que va més enllà de lo merament físic: el coneixement de mi mateixa.

Colaboradores

Meritxell Santamaria

Em vaig llicenciar en Art dramàtic per l’Institut de teatre (1998- 2002) i vaig rebre estudis d’Interpretació i dansa a El Timbal, Centre de formació i creació escènica (1996-1998) i a l’escola Nancy Tuñon (1995- 1996). Vaig aconseguir el títol de Teatre d’Intervenció social (2012- 2014) a l’escola de Teatre de l’Oprimit Patothom. En l’àmbit de la salut mental m’he format amb el Màster en psicoteràpia de grup i psicodrama per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (2017-2020) i amb diversos cursos sobre Salut Mental i Psicolpatologies en nens i adolescents a la escola Universitària Pere Tarrés obtenint una titulació pròpia.

També tinc el Grau Superior de solfeig i cant coral i el Grau Elemental de Piano pel Conservatori del Liceu. Vaig estudiar violí i cant i vaig fer la formació de Clown amb Sergi Estebanell (Pallapupas, pallassos d’hospital).

En el teatre he treballat amb Magda Puyo a «Trànsits» de Carles Batlle (sala Beckett) i «Temps real» d ‘Albert Mestres (TNC). Amb la companyia Teatrapart he treballat en diversos espectacles. He estat Pippi en l’espectacle musical «Pippi Langstrump» amb el que he fet temporada al teatre Regina, el Sat, al Poliorama i el Condal de Barcelona així com he visitat diferents ciutats de Catalunya i Espanya. També he treballat en altres espectacles com «Pasqua» de A. Strindberg (Caure), «Primera història d’Esther» de Salvador Espriu (TNC), «Les amargues llàgrimes de la Petra Von Kant» de Fassbinder, «Tatuatge» de Deah Loher o «Tot esperant l ‘estrena» de Josep Mª Diéguez.

Sóc cofundadora del col·lectiu Colabse amb el que faig gira per tot Europa i Llatinoamèrica amb l’espectacle “Taula per a 2”.

També he treballat diversos anys en la sèrie de TV3 «El cor de la ciutat» de TV3 i en alguns capitulars de «Minoria absoluta» i «RIS científica». Al cinema he treballat en «25 kilates» Patxi Amezcua, «La monja» Luis de la Madrid i «Seeing double» Nigel Dick.

Les arts escèniques m’han aportat una formació artística a la vegada que han afavorit un profund autoconeixement i una millor manera de relacionar-me amb els altres i l’entorn. Vull seguir explorant el valor terapèutic de les arts escèniques amb les persones que vulguin sumar-s’hi.

Què oferim

Programes a mida i esdeveniments per al desenvolupament d’equips, fomentant primer l’autoconeixement i l’observació individual per poder després connectar amb l’entorn i l’equip.

Atavic treballa des de la millora de l’autoconeixement d’un mateix mitjançant l’Atenció Plena, utilitzant per aconseguir-ho diferents tècniques com el ioga, la respiració i el moviment conscient, el teatre, la cuina energètica i el txi-kung. Proposem aprendre primer a reconeixe-ns a nosaltres mateixos per després poder relacionar-nos amb els altres. És a partir d’aquest punt que utilitzem dinàmiques de grup o team building per aprendre a relacionar-nos i actuar des de l’autoconeixement i el positivisme.

El nostre primer objectiu és desenvolupar l’escolta activa d’un mateix per ser més conscients d’on som i les nostres emocions, i d’aquesta manera ser més capaços de relacionar-nos amb l’entorn.

Tots necessitem experiències directes i intuïtives de com la tranquil·litat afecta el nostre cos i els nostres sentits.

És per això que en un entorn dinàmic alternem activitats que potencien el desenvolupament de la calma i l’autoconeixement amb dinàmiques grupals que potencien el fer junts, el crear.

Fent és com aprenem.